Gaudiu de les vostres compres, pagar més tard

Visa1. Triar

Tria la teva compra amb total confiança en qualsevol web SeQura.

Visa2. Afegir a la cistella

Seleccioneu rebre abans de pagar a la sortida, feu clic a més i heu comprat!

Visa3. Rep

El missatger que porta la seva comanda i el millor és que encara no he pagat!

Visa4. Els comentaris

Obre la teva comanda i comprovar que tot està correcte.

Visa5. Fer el pagament

Pagar amb targeta, dipòsit d'efectiu o transferència bancària a un dels nostres comptes. Així de fàcil, teniu fins a la setmana!

Visa6. Se senten satisfets

Ara vostè pot sentir-se feliç amb la teva compra!

Preguntes més freqüents dels nostres clients

  • Quan he de pagar la meva comanda?

    Disposes de fins a una setmana després de la data de l'enviament, per gaudir i per verificar la seva compra. Nosaltres li enviarem un correu electrònic tan aviat com la seva comanda surt del magatzem de la botiga on podreu trobar la data exacta en la qual pots pagar la teva comanda i el pagament de la informació.

  • Vaig rebre la meva comanda i no he rebut les instruccions de pagament, Com el puc obtenir?

    T'hem enviat un correu a l'adreça electrònica sempre quan fas la teva comanda. Cop d'ull a la teva safata de correu o brossa a la carpeta, o Promocions, contacta amb nosaltres i t'enviarà sense cap cost.

  • Com puc pagar la meva comanda?

    Amb transferència bancària, ingrés a compte, en efectiu o targeta de crèdit. Hem obert comptes a 5 diferents entitats bancàries així que vostè pot triar la que li sembli més convenient. Feu clic aquí per veure les factures, o d'anar d'aquí si vostè prefereix pagar amb targeta de crèdit. No t'oblidis d'introduir el concepte com una referència per a nosaltres pot localitzar el seu pagament.

  • Quan puc obtenir les instruccions de pagament?

    En un període de 24 hores des de l'enviament de la comanda. No obstant això, en el missatge de benvinguda que hem enviat a vostè quan vostè col loca la seva comanda, vostè també trobarà informació de pagament.

  • He pagat però no he rebut la confirmació, Com sé que heu rebut correctament?

    Us enviarem una confirmació per e-mail. De vegades les transferències tindrà entre 1-2 dies a arribar. Si després d'aquest període de no rebre la confirmació per la nostra part, si us plau, contacteu amb nosaltres i el nostre equip d'atenció al client podràs comprovar-ho.

  • Vull retornar la meva comanda, Què he de fer?

    Contacte amb la botiga on heu fet la compra i que informarem de com fer-ho. Anem a coordinar-se amb ells i que s'estenen de la data de pagament fins a rebre la seva compra.

  • Té cap cost addicional?

    No té Cap interès o costos ocults. El pagament per transferència o ingrés a compte és gratuït. El pagament de la targeta té un preu de 1€ de despeses de gestió.

  • Puc sol·licitar més dies per comprovar la meva comanda abans de realitzar el pagament?

    Si us plau, contacteu amb nosaltres i anem a tractar de trobar solucions.

  • Ja he pagat la meva compra, però vaig tornar el producte, que A reclamar?

    Contacte amb nosaltres i anem a pagar-li l'import sense cap cost.

  • És possible pagar abans del termini de pagament?

    Sí. Pots pagar quan vulgueu. Feu clic aquí per veure les factures, o d'anar d'aquí si vostè prefereix pagar amb targeta de crèdit. No t'oblidis d'introduir el concepte o el número d'ordre com a referència.